Dienstag, 21. Oktober 2008

Trip to Saffron Walden

Heute hatte ich vorläufig meine letzte Nachtschicht. Da ich morgen wieder tagsüber arbeite, ging ich nicht zu Bett, sondern direkt auf einen Ausflug. Andererseits kann ich während der Nacht nicht mehr schlafen.

Gemeinsam mit Priska und Patrick habe ich mich also auf den Weg nach Audley End gemacht. Da es dort nicht viel zu sehen gab, sind wir mit dem Bus direkt weiter nach Suffron Walden: eine kleine, friedliche Stadt südlich von Cambridge.


Schliesslich haben wir auch den bekannten Irrgarten aufgesucht. Allerdings war er ein wenig kleiner als gedacht ;-) wenn man dem Weg folgt und jede Spur abläuft summiert es sich zu 1.5km. Dies mussten wir natürlich sofort testen.

15 Minuten später: geschafft ;-)


Auf dem Weg nach Hause haben wir beschlossen in Cambridge einen Zwischenstopp zu machen und ins Kino zu gehen. Der Film "The Rocker" war komisch aber lustig. Sehr sehr müde bin ich dann um 11 Uhr ins Bett!

See you
Melanie

5 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

so das mit dr aafielerei mani de garnid ha, dasmau macheni sogar dr erscht kommentar =)
schiint so aus wärsch echt am chrampfe der änä, ömu so wi ufem biudli nach dr nachtschicht+shoppingtour hesch nie usgseh im isc... :D
gruess
michu

PS: di funny-pics si echt dr hammer =)

Anonym hat gesagt…

Hei meli :-)
Super biitrag! Tolli Bilder! fröiit mi jedesmau öbis vo dir z läsä :-) o weni nid immer kommentiärä :-D
ds mitem chrampfä chani auso am michu rächt gä ;D *hrhr*
wieso vorlöifig letscht trip? nessie hesch ja no nid gfunde! und ohni äs spektakulärs nessi foto chunscha uso nid zrüg ;)
liebs grüässli daniel

meli hat gesagt…

wie chunsch du uf vorläufig letscht trip? hani so öpis gseit? ;-)

morn geits nämlech scho ad Süüdküste, uf Brighton as Meer hrhr :) müesst ja o nid immer mi Bitrag kommentiere, s würd länge we dr öpis vo näch löht lah ghöre ^^

Unknown hat gesagt…

Hi Meli
Die Biträg si würklich super. I lise se immer. Mit Komentierä hanis nid eso, aber i gibe mer ab jetz Müei ;-)Wünsche dr ömu no e super Zyt u me gseht sech vilich wider mou :-)
Grüessli, Steve

Anonym hat gesagt…

Hi Meli;
Für das so lang uf bisch gsehsch guet us. Ig wünsch dir witerhin alles gueti. Uf de Föteli lachsch immer. Somit dänki das es dir guet geit.
Gruess richu